Oglądasz stronę w wersji archiwalnej - od 15.01.2024 r. główna strona BIP Urzędu Miejskiego w Nasielsku znajduję się pod adresem: https://bip.nasielsk.pl

Lp.

Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje
(w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3ustawy o petycjach)

data wpływu przedmiot petycji petycja komórka wiodąca termin odpowiedzi data odpowiedzi odpowiedź forma złożenia przebieg
1. Mieszkańcy Psucina 24.01.2020r. sprzeciw wobec planowanej zmianie obwodu i sieci szkół treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 24.02.2020r. treść odpowiedzi papierowa

 

Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.

2. Nauczyciele oraz rodzice klasy 5a, 5b Szkoły Podstawowej w Budach Siennickich 23.03.2020r. w sprawie niełączenia klas szóstych w Szkole Podstawowej w Budach Siennickich treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 19.06.2020r. treść odpowiedzi papierowa

 

Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.

3. Polska Wolna od 5 G 23.03.2020r. stop zagrożeniu zdrowia i życia treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 18.06.2020 r. petycja bez rozpatrzenia z uwagi na braki formalne papierowa

W trakcie procedowania.

Przekazano odpowiedź emailem.

4. Adwokat Renata Sutor 01.06.2020r. w interesie publicznym w zakresie zmiany przepisów prawa miejscowego treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 22.06.2020 r. treść odpowiedzi papierowa

 

Przekazano odpowiedź emailem.

5. Stowarzyszenie Aktywny i Czysty Nasielsk 16.07.2020r. w sprawie przeznaczenia działki gminnej położonej przy ul. Płońskiej w Nasielsku na cele gminy tj.organizację terenów rekreacyjnych i placu zabaw dla mieszkańców treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 17.08.2020 r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
6. Mieszkańcy ulicy Leśnej 23.11.2020r. w sprawie przebudowy ulicy Leśnej treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji     papierowa

 

Przekazano do Burmistrza Nasielska.

7. Mieszkaniec Kraśniczej Woli 10.12.2020 r. w sprawie szczepień przeciw wirusowi SARS-CoV-2 treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 31.12.2020 r.

treść odpowiedzi

- rozstrzygnięciem nadzorczym Wojewody Mazowieckiego stwierdzono nieważność uchwały

ponowna treść odpowiedzi

papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
8. Mieszkaniec Nasielska 21.12.2020 r. w sprawie akcji szczepień eksperymentalnych treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 31.12.2020 r.

treść odpowiedzi

-rozstrzygnięciem Nadzorczym wojewody Mazowieckiego stwierdzono nieważność uchwały

ponowna treść odpowiedzi

papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
9. Mieszkaniec Nasielska 12.01.2021 w sprawie akcji szczepień eksperymentalnych treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 19.02.2021r. treść odpowiedzi papierowa

 

Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.

10. Mieszkańcy osiedla Traugutta 26.01.2021r. w sprawie wykonania nawierzchni asfaltowej oraz chodnika na brakującym odcinku ulicy Romualda Traugutta oraz na ulicach im. Generała Józefa Bema oraz Armii Krajowej treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust. 1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 19.02.2021r. treść odpowiedzi papierowa

 

Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.

11. Mieszkaniec Nasielska 18.02.2021r. wprowadzenia w życie w urzędzie Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 29.03.2021r.

treść odpowiedzi

ponowna treść odpowiedzi

papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
12. Mieszkaniec Nasielska 18.02.2021r. wprowadzenie zakazu stosowania soli przez wszystkie jednostki miejskie treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 29.03.2021r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
  Tymczasowa Rada Stanu Narodu Polskiego Społeczny Komitet Konstytucyjny 04.03.2021r. poparcie Rządu Tymczasowej Rady Stanu Narodu Polskiego Społecznego Komitetu Konstytucyjnego treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 29.03.2021r.

treść odpowiedzi

ponowna treść odpowiedzi

papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
14. Mieszkaniec Nasielska 22.03.2021r. stworzenie przepisów uniemożliwiających mieszkańcom pisania pism treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 21.05.2021r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
15. Mieszkaniec Nasielska 22.03.2021r. stworzenie przepisów uniemożliwiających piastowanie stanowisk przez radnych w jednostkach gminy treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 21.05.2021r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej
16. Mieszkaniec Nasielska 22.03.2021r. w sprawie dobrego gospodarowania zielenią na terenie Nasielska treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 21.05.2021r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
17. Mieszkaniec Nasielska 22.06.2021r. w sprawie nadania nazwy wierzbie treść petycji Wydział Administracji i Nadzoru, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 27.08.2021r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
18. Fundacja im. Nikoli Tesli 21.12.2021 w sprawie podjęcia uchwał umożliwiających podjęcie działań ratowniczych treść petycji Wydział Administracji i Promocji zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 10.03.2022r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
19. Cech Zdunów Polskich 03.03.2022r. w sprawie naprawy programu ochrony powietrza treść petycji Wydział Organizacji i Promocji, Biuro Rady zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 01.04.2022r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
20. Mieszkaniec Nasielska 19.04.2022r. w sprawie nadania honorowym dawcom krwi i szpiku kostnego dodatkowych przywilejów treść petycji Wydział Organizacji i Promocji, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 05.07.2022r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej.
21. Mieszkaniec Nasielska  06.12.2022r. w sprawie wprowadzenia na stałe punktu, który dopuszcza mieszkańców do głosu podczas posiedzeń komisji. treść petycji  Wydział Organizacji i Promocji, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji 16.02.2023r. treść odpowiedzi papierowa Przekazano odpowiedź w formie pisemnej. 
22. Przewodniczące Rady Rodziców klas 3 ze SP w Cieksynie 07.08.2023r. w sprawie połączenia klasy 3a i 3b w roku szkolnym 2023/2024 w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Cieksynie. treść petycji Wydział Organizacji i Promocji, Biuro Rady zgodnie z art.10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji     papierowa  
23.                    
24.                    
Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lachendrowicz Joanna
    • Data dodania: 2020-07-13 12:25:46
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-08-17 09:49:34
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lachendrowicz Joanna
    • Data dodania: 2021-07-02 08:45:01
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-08-17 09:49:34
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lachendrowicz Joanna
    • Data dodania: 2022-07-05 14:01:56
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-08-17 09:49:34
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lachendrowicz Joanna
    • Data dodania: 2023-06-28 10:07:29
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-08-17 09:49:34
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Miller Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-12-31 11:38:09
  • Informacja zaktualizowana przez: Miller Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-08-17 09:49:34
  • Liczba odsłon: 3857
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1729148]

przewiń do góry