Oglądasz stronę w wersji archiwalnej - od 15.01.2024 r. główna strona BIP Urzędu Miejskiego w Nasielsku znajduję się pod adresem: https://bip.nasielsk.pl
1. Do zadań Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych należy w szczególności:
1) przygotowywanie, realizacja i oddanie do użytkowania inwestycji i zadań remontowych objętych budżetem Gminy w zakresie dróg i pasa drogowego, oświetlenia ulicznego, wodociągów, kanalizacji, placówek oświatowych, obiektów użyteczności publicznej, w tym wiat przystankowych oraz innej infrastruktury,
2) udział w opracowaniu projektu budżetu Gminy,
3) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
4) przygotowanie harmonogramów, koordynacja, odbiór i rozliczanie prac projektowych,
5) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji – zatwierdzającej projekt budowlany i pozwolenie na budowę oraz zgłoszenia robót budowlanych,
6) kontrola realizacji robót w terenie, w szczególności dzienników budowy,
7) opracowanie planów zamówień publicznych,
8) wnioskowanie trybu postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o plan zadań w budżecie,
9) obsługa przeprowadzanych postępowań o zamówienia publiczne i opracowywanie dokumentacji przetargowych,
10) wydawanie dokumentacji przetargowej wykonawcom,
11) obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, dbałość o sprawną organizację postępowania,
12) dokumentowanie przebiegu postępowań przetargowych,
13) zawieranie umów o zamówienie publiczne,
14) kontrola przestrzegania procedur zamówień publicznych z obowiązującymi przepisami z zakresu prawa zamówień publicznych.
15) prowadzenie nadzoru technicznego robót i ich odbiory,
16) rozliczanie materiałowe i finansowe robót,
17) zapewnienie bezpieczeństwa infrastruktury położonej na terenie Gminy,
18) prowadzenie okresowych kontroli bezpieczeństwa i stanu technicznego infrastruktury wymaganych przepisami prawa w szczególności dróg wraz z infrastrukturą drogową, instalacji oświetlenia ulicznego, mostów, przepustów, ujęć wodnych i przepompowni,
19) prowadzenie postępowań administracyjnych: w sprawie lokalizacji zjazdów, w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, w sprawie wyrażenia zgody na zajęcie pasa drogowego,
20) naliczanie opłat związanych z umieszczeniem urządzeń w pasie drogowym oraz zajęciem pasa drogowego,
21) wnioskowanie i opiniowanie w sprawie zaliczenia do odpowiedniej kategorii dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami,
22) opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach,
23) opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie Gminy, w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
24) prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych,
25) realizacja zadań związanych z oświetleniem dróg, ulic i placów,
26) wprowadzanie i nadzorowanie systemu informacji miejskiej,
27) planowanie i organizacja zaopatrzenia w energię elektryczną, cieplną i paliwa gazowe na terenie Gminy.
2. W ramach Wydziału tworzy się Referat Pozyskiwania Środków Zewnętrznych, do którego zadań należy w szczególności:
1) monitorowanie programów w zakresie pozyskiwania środków krajowych i zagranicznych
2) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych mających na celu pozyskanie środków na zadania realizowane przez Urząd, przy współpracy merytorycznych komórek organizacyjnych,
3) opracowywanie uzupełnień do wniosków aplikacyjnych i niezbędnej dokumentacji,
4) koordynacja i pomoc przy sporządzaniu sprawozdań i rozliczaniu przedsięwzięć prowadzonych przez Gminę w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
5) doradztwo innym jednostkom i instytucjom z terenu Gminy w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych (przy opracowywaniu projektu, w zakresie uzupełnień do wniosku aplikacyjnego i do niezbędnej dokumentacji, sporządzaniu sprawozdań oraz rozliczeń),
6) nadzór nad przestrzeganiem zapisów umów (z zachowaniem celów operacji w związku z realizacją zadań w ramach pozyskanych środków zewnętrznych) w komórkach organizacyjnych Urzędu,
7) opracowywanie corocznych zestawień dotyczących pozyskanych form wsparcia zewnętrznego przez Urząd oraz przez jednostki organizacyjne Gmin
- Informację wprowawdził(a) do BIP:
- Data udostępnienia w BIP: 2020-02-03 09:01:26
- Informacja zaktualizowana przez:
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-03 09:02:36
- Liczba odsłon: 2689
- Historia dokumentu: