Oglądasz stronę w wersji archiwalnej - od 15.01.2024 r. główna strona BIP Urzędu Miejskiego w Nasielsku znajduję się pod adresem: https://bip.nasielsk.pl

Wykaz rejestrów oraz ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Nasielsku

Dane zawarte w niżej wymienionych rejestrach i ewidencjach, udostępnione są na zasadach i w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr. 112, poz. 1198, z późniejszymi zmianami) lub na zasadach prawa powszechnie obowiązującego:

  • Centrala Ewidencja Umów (2016) (2017) (2018) (2019) (2020) (2021) (2022) (2023)
  • Rejestr Uchwał Rady Miejskiej;
  • Rejestr Zarządzeń Burmistrza Nasielska;
  • Rejestr wniosków i opini komisji Rady Miejskiej;
  • Rejestr skarg i wniosków;
  • Rejestr jednostek pomocniczych gminy;
  • Rejestr jednostek organizacyjnych gminy;
  • Rejestr wyborców;
  • Ewidencja ludności;
  • Księgi Stanu Cywilnego;
  • Rejestr wydanych i utraconych dowodów;
  • Ewidencja Działalności Gospodarczej;
  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • Rejestr zamówień publicznych;
  • Rejestr umów w ramach zamówień publicznych;
  • Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzeniu lub zmianę;
  • Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy;
  • Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych;
  • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw;
  • Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej;
  • Dziennik korespondencyjny;
  • Rejestr wymiarowy podatków;
  • Rejestr zaświadczeń o stanie majątkowym;
  • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych;
  • Rejestr Instytucji Kultury;
  • Rejestr Petycji;
  • Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
  • Rejestr podmiotów posiadających zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych.

W Urzędzie Miejskim w Nasielsku prowadzone jest archiwum zakładowe na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67).

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Radosław Romanowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-12-31 11:39:49
  • Informacja zaktualizowana przez: Radosław Romanowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-01-04 08:33:59
  • Liczba odsłon: 3246
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2246677]

przewiń do góry