Oglądasz stronę w wersji archiwalnej - od 15.01.2024 r. główna strona BIP Urzędu Miejskiego w Nasielsku znajduję się pod adresem: https://bip.nasielsk.pl
Do zadań Archiwum Zakładowego należy w szczególności:
1) koordynowanie czynności kancelaryjnych,
2) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją,
3) przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych oraz dokumentacji niearchiwalnej po państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, których działalność ustała i nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim lub sprawującym nadzór był odpowiednio kierownik podmiotu lub organ samorządu terytorialnego,
4) przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji,
5) porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
6) udostępnianie przechowywanej dokumentacji,
7) wycofywanie dokumentacji ze stanu Archiwum Zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
8) przeprowadzanie kwerend, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń, czy problemów,
9) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu,
10) przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego Archiwum Państwowego,
11) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności Archiwum Zakładowego i stanu dokumentacji w Archiwum Zakładowym,
12) prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w magazynach Archiwum Zakładowego,
13) informowanie o dokumentacji przechowywanej w Archiwum Zakładowym,
14) bieżąca współpraca z Archiwum Państwowym.
- Informację wprowawdził(a) do BIP:
- Data udostępnienia w BIP: 2020-02-03 08:37:23
- Informacja zaktualizowana przez:
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-03 08:38:19
- Liczba odsłon: 2490
- Historia dokumentu: