Oglądasz stronę w wersji archiwalnej - od 15.01.2024 r. główna strona BIP Urzędu Miejskiego w Nasielsku znajduję się pod adresem: https://bip.nasielsk.pl
AB.F.6740.343.2021
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 61 § 4 w związku z art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735) oraz art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1363) Starosta Nowodworski zawiadamia, że na wniosek Burmistrza Nasielska ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk z dnia 14.12.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej NR 240313W na odcinku od drogi powiatowej nr 2424W (wraz ze skrzyżowaniem na działce nr 176) w miejscowości Paulinowo do działki nr 98 stanowiącej pas drogi wojewódzkiej nr 632 (bez skrzyżowania) w miejscowości Chrcynno na działkach ewidencyjnych lub ich częściach:
działki pod inwestycję drogową: obręb 0043 Paulinowo działka nr ew. 176, obręb 0007 Chrcynno działki nr ew. 250, 350, 351, 352* (352/1, 352/2), 353/3* (353/9, 353/10), 353/4, 353/5* (353/6, 353/7, 353/8),
(*działka podlegająca podziałowi - w nawiasach wyszczególniono działki po podziale; pogrubionym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do przejęcia pod inwestycję drogową);
działki podlegające ograniczeniu w korzystaniu w związku z koniecznością przebudowy dróg publicznych:
obręb 0043 Paulinowo działka nr ew. 176, obręb 0043 Chrcynno działki nr ew. 98, 250, 350, 351, 353/4, 352/1, 353/6, 353/7, 353/10.
(pogrubionym drukiem zaznaczono działki powstałe w wyniku podziałów, które przeznaczono do przejęcia pod inwestycję drogową);
Pouczenie
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735) - Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań – strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w trakcie prowadzonego postępowania w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim Filia w Nasielsku przy ul. Elektronowej 3, Wydział Architektury i Budownictwa, pok. 17 w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek 8:00 – 17:00, wtorek-czwartek 8:00 – 16:00, piątek 8:00 – 15:00 przy czym każda środa tygodnia jest dniem wewnętrznym (bez przyjęć interesantów).
Podczas przeglądania akt obowiązuje nakaz dezynfekcji dłoni oraz zasłaniania ust i nosa.
Zgodnie z art. 11 d ust. 9 i 10 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1363) z dniem zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu jest nieważna.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735), zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. I. Paderewskiego 1B , w Urzędzie Gminy Nasielsk przy ul. Elektronowej 3, urzędowych publikatorach teleinformatycznych – Biuletynie Informacji Publicznej w/w urzędów, a także w prasie lokalnej „Tygodnik Nowodworski”. O kolejnych czynnościach organu administracji publicznej, dotyczących niniejszego postępowania nie ujętych w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, strony będą zawiadamiane poprzez obwieszczenie w trybie art. 49a Kpa.
STAROSTA NOWODWORSKI
KRZYSZTOF KAPUSTA
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kasiak Radosław
- Data udostępnienia w BIP: 2022-02-02 14:45:57
- Informacja zaktualizowana przez: Kasiak Radosław
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-02 14:47:05
- Liczba odsłon: 1546
- Historia dokumentu: