Oglądasz stronę w wersji archiwalnej - od 15.01.2024 r. główna strona BIP Urzędu Miejskiego w Nasielsku znajduję się pod adresem: https://bip.nasielsk.pl

Wersja archiwalna 2020-05-11 12:07:55

Nasielsk, 11 maja 2020r.

IZP.271.3.2020.IN

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu określonego w art. 4 pkt. 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz.1843 ze zm.)

na opracowanie dokumentacji technicznej koniecznej do złożenia wniosku o dofinansowanie dla projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Nasielsk”

1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz terminu realizacji
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie opracowania dokumentacji technicznej koniecznej do przygotowania inwestycji polegającej na termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Nasielsk, tj. Szkoły Podstawowej nr 1 wraz z halą sportową w Nasielsku, OSP Nasielsk, OSP Cieksyn. Przygotowana dokumentacja jest planowana do złożenia w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Nasielsk” (tytuł roboczy) w ramach Działania 4.2. „Efektywność energetyczna, typ projektów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” RPOWM na lata 2014-2020.

1.1.1. W wyniku wykonanych prac wykonawca przygotuje Zamawiającemu:
a) Audyt efektywności energetycznej dla budynków: Szkoły Podstawowej nr 1 wraz z halą sportową w Nasielsku, OSP Nasielsk i OSP Cieksyn zawierających: audyty energetyczne budynków oraz audyty elektroenergetyczne.
b) Obliczenie efektu ekologicznego wykonania instalacji i termomodernizacji w budynkach: Szkoły Podstawowej nr 1 wraz z halą sportową w Nasielsku, OSP Nasielsk i OSP Cieksyn.
c) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) inwestycji polegającej na termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, tj.:  Szkoły Podstawowej nr 1 wraz z halą sportową w Nasielsku, budynku OSP Nasielsk oraz budynku OSP Cieksyn w formule „Zaprojektuj i wybuduj”, w tym przedstawienie kosztów realizacji poszczególnych elementów Projektu.

1.1.2. Zakres wykonanych prac wykonawcy obejmuje przygotowanie:
a) niezbędnych ocen stanu istniejącego budynku jak również instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji;
b) inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych na potrzeby wykonywanych opracowań;
c) ogólnej charakterystyki ocenianego obiektu (oceny strat ciepła na ogrzewanie przez ściany zewnętrzne, dach, podłogę okna, drzwi, wentylację oraz przypisaniu im kosztów);
d) obliczeń wielkości zużywanego ciepła oraz kosztów ogrzewania obiektu, podgrzewania ciepłej wody;
e) obliczenie wielkości zużywanej energii elektrycznej w obiekcie;
f) podsumowania parametrów energetycznych;
g) wariantowych analizy możliwych usprawnień mających na celu redukcję kosztów eksploatacji obiektu oraz instalacji;
h) podsumowania wskazującego optymalny zakres prac modernizacyjnych spełanijących wymagania ustawowe a będący jednocześnie najbardziej opłacalny dla Zamawiającego.

1.2. Opracowania, o których mowa powyżej należy wykonać zgodnie z instrukcją, wytycznymi i innymi dokumentami wymienionymi w ogłoszeniu o naborze w ramach RPO WM 2014-2020 nr RPMA.04.02.00-IP.01-14-104/20 (dostępne na stronie internetowej: https://www.funduszedlamazowsza.eu/

1.3. Opracowania zostaną wykonane w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności:
- Ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (z późniejszymi zmianami).
- Ustawę z dnia 20 maja 2016r o efektywności energetycznej (z późniejszymi zmianami).
- „Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009r w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmów oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego” (z późniejszymi zmianami).
- „Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej” (z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (publ. tekstu jednolitego Dz.U.2016 poz.290, z późn. zmianami opublikowanymi w Dz.U. 2016 poz.961).
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (z późniejszymi zmianami).
- PN-EN ISO 6946 "Komponenty budowlane i elementy budynku. Opór cieplny i współczynnik przenikania ciepła. Metoda obliczania".
- PN-EN ISO 13370 "Właściwości cieplne budynków - Wymiana ciepła przez grunt - Metody obliczania".
- PN-EN ISO 14683 "Mostki cieplne w budynkach - Liniowy współczynnik przenikania ciepła – Metody uproszczone i wartości orientacyjne".
- PN-EN 12831 "Instalacje ogrzewcze w budynkach. Metoda obliczania projektowego obciążenia cieplnego".
- PN-EN ISO 13790 „Energetyczne właściwości użytkowe budynków. Obliczanie zużycia energii do ogrzewania i chłodzenia”.
- Przepisy prawa dotyczące współczynników przenikania ciepła przegród budowlanych obowiązujące w latach wznoszenia, zatwierdzenia projektu budowy lub modernizacji budynku.

1.4. Posiadana przez Zamawiającego dokumentacja architektoniczno-budowlana budynków i instalacji zostanie wypożyczona Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu umowy/zamówienia i zwrócona nie później niż w dniu przekazania przedmiotu Zamówienia. Jeśli przekazana dokumentacja nie będzie spełniała wymogów wykonawcy ma on obowiązek przygotowania niezbędnych inwentaryzacji oraz ocen istniejącego stanu.

1.5. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1.1 zostanie zrealizowany w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy na wykonanie ww. zadań.

1.6. Weryfikacja opracowań, o których mowa w pkt 1.1.1 odbywać się będzie drogą elektroniczną, etapami, w terminach wzajemnie uzgodnionych, pod adres e-mail: izp@nasielsk.pl

1.7. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany Zamawiającemu w trzech egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej .docx a tam gdzie wykonywane były obliczenia za pomocą arkusza kalkulacyjnego z aktywnymi formułami w formacie .xlsx.

1.8. Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej Gwarancji na merytoryczną poprawność opracowania, to znaczy, że w przypadku stwierdzenia niezgodności ze stanem faktycznym, zostanie dokonana korekta obliczeń lub pomiarów nieodpłatnie, niezwłocznie po wystąpieniu takiej potrzeby.

2. Zamawiający:
Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk,
tel.: 23 69 33 059, e-mail: izp@nasielsk.pl,
NIP: 531 160 74 68, REGON:  130 377 899.

3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej oraz poczty elektronicznej kierowanej na adres: izp@nasielsk.pl.
Zamawiający informuje, iż szczegółowy zakres projektu a tym samym zakres zakupów i kosztów koniecznych do poniesienia zostanie ustalony na podstawie przeprowadzonej przez wybranego Oferenta w porozumieniu z Zamawiającym analizy potrzeb oraz przy uwzględnieniu kryteriów oceny merytorycznej dla ogłoszonego konkursu.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Pan Igor Nicewicz.

4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
4.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Oferenci, którzy posiadają, wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług objętych zamówieniem tj. przygotował co najmniej jeden audyt efektywności energetycznej oraz jeden Program Funkcjonalno-Użytkowy dla projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
4.2 Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia Oferenta złożonego zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

5. Termin i sposób złożenia oferty:
5.1 Forma złożenia oferty:
Dopuszcza się składanie ofert w następującej formie:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: izp@nasielsk.pl - Oferent zobowiązany jest przesłać skany oryginalnych dokumentów opatrzonych stosownymi podpisami zgodnie z zasadami reprezentacji Oferenta,
b) za pośrednictwem kuriera/poczty lub osobiście na adres: Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.

Ofertę składaną w formie papierowej należy umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać nazwą i adresem wykonawcy oraz nazwą i adresem zamawiającego, a także napisem „Opracowanie dokumentacji w ramach RPO WM 2014-2020 działanie 4.2 dla projektu p.n.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Nasielsk”.

5.2 Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 maja 2020 roku.

5.3 Szczegółowe wymagania
- Ofertę należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta musi być zgodna z zakresem przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego określonego w Załączniku nr 1.
- Złożona oferta powinna zawierać m.in.:
  • dane Oferenta (pełną nazwę oraz adres, numer NIP, numer wpisu do KRS lub informację o wpisie do innego właściwego rejestru, jeżeli Oferent wpisany jest do takiego rejestru),
  • datę sporządzenia oferty,
  • termin ważności oferty,
  • adres poczty elektronicznej, na jaki ma być przesyłana korespondencja w sprawie zapytania ofertowego,
  • cenę całkowitą netto i brutto wyrażoną liczbowo i słownie.
- Każda strona oferty musi być ponumerowana i parafowana przez upoważnioną osobę.
- Oferta musi zostać sporządzona w polskiej wersji językowej.

6. Kryteria wyboru najlepszej oferty.
Cena wykonania przedmiotu zamówienia - jedyne kryterium.

7. Wybór najlepszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów.

8. Zawarcie umowy z wybranym oferentem.
Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego w informacji skierowanej do Oferenta wybranego do realizacji zamówienia.
Umowa z wybranym oferentem zostanie zawarta w terminie ustalonym z wykonawcą.

9. Rozliczenie przedmiotu zamówienia.
9.1 Zapłata wynagrodzenia za zrealizowane usługi będzie dokonana na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT nastąpi po wykonaniu przedmiotu określonego w pkt 1.1.1 niniejszego zapytania ofertowego potwierdzonego sporządzonym przez strony protokołem odbioru.
9.2 Wynagrodzenie opisane powyżej będzie płatne przelewem bankowym z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie odpowiednio sporządzony przez Strony protokół odbioru wykonanych usług.

10. Integralną część niniejszego zapytania ofertowego stanowią:
• Załącznik nr 1 – formularz ofertowy.

11. Zastrzeżenia:
11.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny, modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania, zamknięcia postępowanie bez wybrania którejkolwiek z ofert jak również żądania, w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 705 Kodeksu cywilnego, unieważnienia umowy zawartej w drodze postępowania. W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia postępowania dotyczącego wyboru wykonawcy przedmiotu zamówienia o dodatkowe etapy. W przypadku podjęcia jednej z powyższych decyzji, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o niej za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adresy wszystkich Oferentów).
11.2 Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz zawarcie umowy ponosi Oferent.
11.3 Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

12. Informacje dodatkowe:
Stosowane w dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania określenie „Wykonawca” dotyczy Oferenta wybranego w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej również jako „RODO”), informujemy Panią/Pana o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach z zakresu ochrony danych osobowych przysługujących Pani/Panu na gruncie RODO.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Gminę Nasielsk, adres: ul. Elektronowa 3,
05-190 Nasielsk jest Gmina Nasielsku (dalej również jako „ADO”).  
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: iod@nasielsk.pl.
3. ADO przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO;
b) realizacji zawartych przez ADO umów;
c) na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody – w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ADO przetwarzają dane osobowe dla których administratorem danych osobowych jest ADO.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym są przetwarzane, a po jego zrealizowaniu przez czas określony przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub okres wygaśnięcia roszczeń związanych z realizacją celu przetwarzania danych osobowych.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, jeśli przepisy RODO na to wskazują, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a)  prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)  prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c)  prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
d)  prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
e)  prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki;
f)  prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez ADO Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, w pozostałym zakresie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.
11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 BURMISTRZ NASIELSKA
 /-/ mgr Bogdan Ruszkowski

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2247754]

przewiń do góry